به نام خدا

 

سؤالات متداول و یا پر تکرار کاربران سامانه تخصیص خوراک

 

1- چگونه می­توان نام کاربری و رمز عبور دریافت نمود؟

کلیه متقاضیان ابتدا می­بایست تقاضای مکتوب خود را با ذکر نوع و مقدار خوراک درخواستی به مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ارسال نمایند و در صورت موجود بودن خوراک مورد درخواست، از طریق نامه نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.

2- چگونه می توانم نام کاربری و یا رمز عبور خود را تغییر دهم؟

تغییر نام کاربری امکان پذیر نیست، ولی منوی تغییر رمز عبور در سایت وجود دارد.

3- رمز عبور را فراموش کرده ام ، چه کاری باید انجام دهم؟

با کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی تماس بگیرید (02161639290).

4-   کمبود مدارک و اشکالات احتمالی در مدارک چگونه به متقاضی اعلام می­گردد و متقاضی چگونه می تواند آنها را اصلاح کند؟

امکان ارسال پیام از طریق سایت به متقاضی وجود دارد که از این طریق، متقاضی را در جریان نقص احتمالی مدارک قرار می دهیم و مدارک درخواستی نیز متقابلاً از طریق ارسال پیام از جانب متقاضی دریافت خواهد گردید.

5-   آیا نتیجه نهایی پذیرش یا رد طرح، صدور یا عدم صدور موافقت اصولی از طریق سامانه اعلام خواهد شد؟

خیر، نتیجه بررسی های فنی و مالی به روش کتبی و توسط نامه رسمی به متقاضی اعلام خواهد شد.

6-   آیا غیر از مستنداتی که در سامانه بارگذاری می­گردد مستندات دیگری بایستی بصورت کتبی توسط متقاضی ارائه گردد؟

بله، برخی مستندات مربوط به توانمندی مالی که به متقاضی اعلام خواهد شد بایستی بصورت کتبی ( نسخه اصلی یا برابر اصل شده ) ارائه گردد، هرچند که معمولاً نسخه اسکن شده آنها هم باید در سایت بارگذاری شوند.

7-   آیا فرآورده­هایی که در بورس عرضه می­گردد را می توان به عنوان خوراک درخواست نمود؟

خیر، کلیة فرآورده­هایی که قابلیت استفاده به عنوان خوراک را دارند و در بورس عرضه می­شوند امکان تخصیص نداشته و لذا تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

8-   آیا فرمهایی که بایستی تکمیل گردد در سامانه وجود دارد؟

بله، نمونه فرمها در سامانه بارگذاری شده است.

9- آیا فرآیندی جهت راهنمایی متقاضیان وجود دارد؟

بله، فرآیند اجرای کار در سامانه موجود است.

10-  آیا کد رهگیری پس از بارگذاری صادر خواهد شد؟

در حال حاضر نه، ولی با توجه به استانداردی که جدیداً از جانب سامانه ملی مدیریت خدمات دولتی تدوین شده، پس از ارسال مدارک، کد رهگیری نیز به متقاضی ارائه خواهد شد.

11-  از کجا بفهمیم که آیا مستندات به درستی بارگذاری شده است یا خیر؟ آیا پیغامی مبنی بر دریافت اطلاعات نمایش داده می شود؟

در صورتی که مدارک از نظر تعداد ناقص باشند، به هنگام ارسال، پیغام خطای مناسب به کاربر نمایش داده خواهد شد و فقط در صورتی امکان ارسال وجود دارد که مدارک کامل باشند.

12-  آیا راهنما جهت بارگذاری مستندات در سایت وجود دارد؟

بله وجود دارد.

13- آیا افراد حقیقی هم می­توانند تقاضای خوراک جهت احداث واحدهای پالایشی و سرمایه­گذاری در صنایع نفت را ارائه نمایند یا صرفاً افراد حقوقی (شرکتها) مجاز هستند؟

صرفاً افراد حقوقی (شرکت ها) مجاز هستند.