لینک به سامانه
عنوان خدمت: بررسی و رسيدگي به شكايات مردمي
شناسه خدمت: 13032241000
ماهیت: حاکمیتی
شرح خدمت: بررسی و رسيدگي به شكايات مردمي
نوع مخاطبین: عمومی
سطح ارائه خدمت: ملی
نوع خدمت: G2C
روش های ارائه خدمت: سایت بازرسی و پاسخگویی به شکایات(bazresi.niordc.ir)- سامانه پاسخگويي تلفني 09627-خطوط تلفنني 61639093 و 61639463 كارشناسان ارشد رسيدگي و پاسخگويي به شكايات- وب سايت بازرسي وزارت نفت
تعداد مراجعه حضوری: 0
آمار تعداد خدمت گیرندگان: 300 نفر در سال
تعداد تواتر: -
آیا در میز خدمت حضوری ارائه می شود؟ خير
آیا خدمت منجر به پاسخ استعلام می شود؟ خير
آیا خدمت منجر به صدور مجوز می شود؟ خير
متوسط مدت زمان ارائه خدمت: 10 روز
هزینه مستقیم ارائه خدمت (ریال): رایگان
نحوه شروع خدمت: درخواست خدمت گيرنده
مسئول و واحدهای سازمانی ارائه خدمت:
واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات، خطوط تلفني 61639093 و 61639463 كارشناسان ارشد رسيدگي و پاسخگويي به شكايات
نيازمندي ها به ديگر پايگاه هاي اطلاعات پايه كشور: سایت سازمان بازرسی کل کشور(https://bazresi.ir)
مدارک لازم برای انجام خدمت: متن شکایت به همراه اسناد و مدارک، مشخصات فردی و شماره تماس تلفنی
قوانین و مقررات بالادستی: مجموعه قوانین و مقررات صنعت نفت ، قانون برگزاري مناقصات و سایر قوانین جاري کشور
مراحل گردش کار:

لينك مراحل گردش كار درسامانه ملي خدمات

رویه ارائه شکایت: از طریق سامانه بازرسی و پاسخگویی به شکایات
سوالات متدوال: سوالات متدوال
آدرس سامانه: www.bazresi.niordc.ir
نظرسنجی
بازگشت به لیست