چاپ        ارسال به دوست

به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

پنجمین نشست هماهنگی های مدیران روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد

پنجمین نشست هم اندیشی روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش  با حضور مجید شهیدی رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش و رؤسای روابط عمومی شرکت های تابعه برگزار شد .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، نشست هماهنگی های مدیران روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش که صبح روز چهارشنبه مورخ 25/3/1401 با هدف آشنایی با پروژه های جدید صنعت پالایش و پخش و ایجاد هم افزایی دانش فنی به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد ،آخرین تحولات و برنامه های حوزه روابط عمومی صنعت نفت بررسی و پیرامون برنامه های آتی تبادل نظر صورت گرفت .

در ابتدای این نشست مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به میهمانان حاضر با تشریح جایگاه مهم روابط عمومی ها در تعاملات اقتصادی گفت : « تلاشهای انجام شده در حوزه روابط عمومی بسیار مهم و باارزش است و این مهم زمانی نمود بیشتری پیدا می کند که در بطن کار قرار بگیریم . ارزش کار روابط عمومی اگر مهمتر از کارهای عملیاتی نباشد کمتر هم نیست .»

وی ضمن ارائه گزارشی از فرآیند اقدامات انجام شده در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ، بیان داشت:«این مرکز صنعتی که در سال 1372 با ظرفیت 150 هزار بشکه در روز راه اندازی شد با تلاشهای مستمر مدیران و کارکنان سخت کوش شرکت تا 175 هزار بشکه افزایش یافت و هم اکنون با ظرفیت 250 هزار بشکه ، در فرایندی بسیار مطلوب به لحاظ تولیدات و نحوه عملکرد ، جایگاه والایی را در بین دیگر پالایشگاه ها دارد که این مهم از افتخارات جمهوری اسلامی محسوب می شود . »مهندس رجبی با اشاره به تولیدات متنوع و ذی قیمت پالایشگاه افزود : « تا سال 1388 تنها فاز یک پالایشگاه مورد بهره برداری قرار گرفته بود ؛ اما پس از راه اندازی فاز 2 ، این مجموعه به یک پتروپالایشگاه تبدیل شده است و علاوه بر محصولات اصلی بیش از 10 محصول استراتژیک همچون پروپیلن و ATR (سوخت کشتی رانی)که محصولات انحصاری این شرکت است را تولید می نماید . »

وی در ادامه بر نقش با اهمیت روابط عمومی در انعکاس موفقیت های به دست آمده تأکید و اظهار داشت : «پیشرفت های خوبی در صنعت پالایش اتفاق افتاده و توانمندی ها به اوج رسیده است ؛ پس مردم باید در جریان اتفاقات و دستاوردهای کسب شده قرار بگیرند که این مهم به عهده روابط عمومی ها می باشد .»ایشان در خاتمه بیانات خود ، اقدامات پالایشگاه در حوزه محیط زیست را حائز اهیمت دانست و گفت : «در رابطه با محیط زیست و مدیریت انرژی گام های خوبی را برداشته ایم و برنامه ریزی های خوبی را نیز برای آینده داریم که باید به کمک روابط عمومی ها،  اطلاع رسانی شودتا با بهره گیری از خرد جمعی، تدابیر لازم را بیندیشیم و خبرهای مثبت و امیدآفرینی را برای مردم تداعی و اطلاع رسانی نماییم .»   

   
سپس مهندس شهیدی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش با قدردانی از تلاشهای مدیریت ، پرسنل و مجموعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : « روابط عمومی در جبهه فرهنگی پالایش و پخش خدمت می نماید . ما چند صباحی در این سنگر حضور داریم و باید در آینده در قبال اقداماتی که در این حوزه انجام دادیم پاسخگو باشیم . امید است با تلاش و سعی بیشتر و اتخاذ تدابیر مناسب در انجام وظایف کاری خود سربلند باشیم  .» 

 

در ادامه کلاس دانش افزایی با حضور دکتر نصرالهی استاد دانشگاه و رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد و عضو هیئت امناء و شورای سیاستگذاری روزنامه فرهیختگان به مدت 3 ساعت در خصوص شیوه نامه های اجرایی روابط عمومی در شرایط اضطرار و بحران  برگزار شد و موضوعاتی همچون پیشگیری اطلاع رسانی صحیح ، مسأله شناسی مدیریت ارتباطات ، جایگاه مدیریت ارتباطات دسته بندی مدیریت ارتباطات ، رویکردها و راهبردهای رسانه ای و مدل اجرایی مدیریت رسانه ای در شرایط بحران  به صورت مشروح طرح و مورد بررسی قرار گرفت .
این گزارش می افزاید جلسه تخصصی تعامل و هم اندیشی رؤسای روابط عمومی شرکت های تابعه بعد از ظهر برگزار گردید .


١٥:١٧ - پنج شنبه ٢٦ خرداد ١٤٠١    /    شماره : ١٣٨٥٦    /    تعداد نمایش : ٢٤٩